Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 07-11-2015 17:28:40
Computers & Telefonie

T-mobile zet zomaar contracten om! beltegoed weg!

[quote=diumenge schreef op vrijdag 6 nov 2015, 06:40][quote=tijger1 schreef op donderdag 5 nov 2015, 23:33]@diumenge

ik heb nu nog, na uitbetalen, een klein bedrag over. heb zelf nog geen brief gehad. maar zodra ik dat krijg laat ik het restant uitbetalen en ga elders kijken of wellicht over op pre paid. ik weet alleen niet of je je nummer kunt behouden van een abonnement naar een prepaid asnsluiting.

dus maar eens zoeken wat aantrekkelijk is tzt.

ja, providers zijn ook verplicht om nummerbehoud te verzorgen bij een overstap van postpaid naar prepaid.

volgens simyo is dat mogelijk: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-werkt-nummerbehoud-17">klik hier.
zaak is dat dan wel nog wat centen op de oude simkaart moeten staan. ik heb dat jaren geleden gedaan met een tegoed van 6 ct.
ik kreeg tijdelijk een simkaart met ander nummer wat binnen ca een week omgezet is naar mijn oude nummer. ze melden alles over de voortgang per mail en/of sms.
toen ik een ander formaat simkaart nodig had vanwege een andere gsm heb ik eenmalig een bedrag daarvoor (het activeren) moeten betalen. dat kon alles kon via mijn account geregeld worden. tegenwoordig hebben ze 3-in 1 simkaarten.
opwaarderen hoeft niet als je maar eens binnen het halfjaar een sms"je stuurt of even belt.