Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 10-11-2015 15:23:00
Computers & Telefonie

Twee keer betalen bij ziggo

In dit specifieke geval kunt u weinig anders doe dan afwachten wat komen gaat.
mocht het geld over bijv. een week nog niet zijn teruggestort kunt u weer bij ziggo aan de bel trekken.
een goede bedoelde raad voor de volgende keer : mocht een automatische incasso (maakt niet uit aan wie of wat) om welke reden dan ook mislukken, dan vooral zelf niets doen maar gewoon afwachten tot het betreffende bedrijf zich bij u meldt.
soms doet een bedrijf een tweede poging tot incasso en als dat niet lukt sturen ze u een verzoek tot betaling via een overschrijving (met een speciaal factuur- of boekingsnummer).
alleen zo voorkomt u het probleem waar u nu mee te maken heeft.