Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

go
gompietje - 14-11-2015 14:19:33
Auto & Vervoer

Nissan disconnected

Hallo tjakha,

rij zelf ook een nissan qashqai en ben het helemaal eens met jou bericht, het is van de zotte dat er nog steeds geen update beschikbaar is en dat je het moet doen met kaart uit 2013.
volgens mij is nissan daar unique in op een negatieve manier en is geen ander automerk die de klant zo laat barsten
ook vind ik de reclame op de televisie misleidend waarin nissan propagrandeert dat het innoventief is, ze kunnen nog niet eens zorgen voor zoiets simpels, als behoorlijk ge-update kaart materiaal.