Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

qa
qashbox - 14-11-2015 16:56:53
Auto & Vervoer

Nissan disconnected

Rij nu mijn derde nissan qashqai en zou wel eens mijn laatste kunnen zijn. het is eigenlijk te triest voor woorden dat de nissan importeur zoveel rijders in de kou laat staan als het gaat om een
actuele sd-kaart te leveren bij een nieuwe wagen van rond de 30 mille! 2 jaar oude "mapkaarten" zijn
dan niet echt actueel meer te noemen.
ik sluit me dan ook aan bij de eerdere klagers: met zoveel ontevreden gebruikers zou je toch gaan denken dat er een lampje bij de nissan.nl moet gaan branden? of is bij hun het licht al uit?