Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wy
wybert - 14-11-2015 19:29:11
Auto & Vervoer

Nissan disconnected

Het verouderde kaartmateriaal spoort überhapt niet met de 'innovation that excits' slogan waarmee nissan klanten werft. maar wat naast de mankementen die het kaartmateriaal met zich meebrengt, is het niet klantgericht te noemen hoe nissan zich opstelt in deze kwestie. klanten worden al lange tijd in onzekerheid gelaten en het heeft er de schijn van dat, als er dan eindelijk eens een kaartupdate zou komen, waar al lang naar gesmacht wordt, je gewoon nog eens flink naar de kassa mag.
natuurlijk blijf je als bestuurder verantwoordelijk, maar ook de verkeersveiligheid komt in het gedrang, want er worden verkeerde commando's gegeven. je verwacht echt iets anders wanneer je voor het eerst niet meer met een raam tommy rijdt van ruim 100 euro, maar met een veel duurder systeem! nissan wakker worden! ga serieus om, het wordt al lang genoeg aangekaart. er wordt geadverteerd door jullie met de nieuwste generatie, maar het kaartmateriaal is real old school! doe wat je beloofd.