Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

j.
j.eleven15 - 15-11-2015 12:55:36
Auto & Vervoer

Nissan disconnected

Beste vara kassa,

allereerst komt nissan zijn afspraken niet na w.b.t. elk jaar een nieuw sd kaartje.
in januari 2014 kwam nissan met de qashqai type j11 connect lcn2.
deze wagen werd geleverd met type sd kaartje 25920-4ea0b.

op de here site van nissan word tot op heden aangegeven dat men met de qashqai j11
over de nieuwste update beschikt.
http://nissan.navigation.com/product-list/catalog/catalog_qashqai_2013_lcn2kai/en_gb/nissanemea/eur

in januari 2015 heeft nissan dezelfde map data uit de 25920-4ea0b overgezet op een lcn2 sd kaartje gezet met het type 25920-4ea0c.
dit kaartje is overigens niet eens aan te schaffen op hun here site !!
dat betekend dus dat men het zelf ook niet helemaal correct hebben uitgevoerd.

vanaf januari 2015 probeer ik al bij de afd klantenservice van nissan , incl hun facebook site
een direct antwoord te krijgen. men schuilt zich achter de tekst, ga naar uw nissan dealer of check
de nissan here site. !!

innovatief noemt men dat. om over de (niet toegevoegde) apps nog maar te zwijgen. dit is
allemaal een misleidende reclame stunt.
ja, de apps daar mag men na 2jaar gebruik voor gaan betalen met een abbo. zonde van je geld.

ik nodig u graag uit voor een rondje haarlemmermeer. voor mij bekend terrein maar voor de
connect zijn veel stukken nog groen. kan niet anders zeggen dan jammer en zeker niet van deze tijd om zo te moeten navigeren.