Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donna
donna - 16-11-2015 22:07:56
Computers & Telefonie

Twee keer betalen bij ziggo

Ziggo heeft het bedrag teruggestort en een paar dagen later nog een keer, zodat ik uiteindelijk nog steeds niets betaald heb. de link in de mail kan niet meer gebruikt worden, want daarmee is al betaald. overmaken op de bankrekening kan niet zonder betalingskenmerk en daarvoor moest ik weer bellen naar ziggo. ik heb het voor de derde keer betaald en ik hoop dat het nu in orde is. maar het zal me niet verbazen als ik een aanmaning krijg, of als het bedrag zomaar geïncasseerd wordt.