Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

19
1953 - 19-11-2015 00:01:11
Auto & Vervoer

Nissan disconnected

[quote=sprokkie schreef op woensdag 18 nov 2015, 21:41]ik snap ook niet dat er kaarten uit 2013 worden geleverd in navigatie systemen in 2015.
het betreft niet alleen de qasqai maar ook de andere typen van nissan.

is een algemeen verschijnsel wat bij veel automerken, al ruim 6 jaar, voorkomt en dan kunt u mogelijk tegen flinke betaling updates bemachtigen.

u zit dan in een wurgpositie: slikken of stikken!

als bij de aankoop van een auto door de koper geen onderzoek hierover wordt gedaan, doorvragen omtrent de ingebouwde autonavigatiesysteem dan zal de verkopende partij ook niet antwoorden, wat bij het navigatiesysteem wordt geleverd, de 'gratis' updates/upgrades en de frequenties daarvan, of er kosten ook worden geheven voor die updates/upgrades en op welke website dat gebeurd en hoe de updates/upgrades in uw ingebouwde navigatiesysteem geraakt. middel een usb-stick of tegen meerkosten door de garagist/dealer wordt gedaan (tijdens het onderhoud)?

software van uw auto wordt en moet ook via uw garagist/dealer geschieden. monopolypositie!