Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-11-2015 17:47:33
Auto & Vervoer

Klacht over schiphol taxicentrale

Het meetingpoint was ook het afgesproken punt, zowel schriftelijk als mondeling afgesproken.
het verhaal heb ik hier wat ingekort moeten neerzetten. de marechaussees ed en de afgesloten deur heb ik vermeld mede ivm de reactie van schiphol taxicentrale ; er werd gewoon gezegd / dat kan niet, het is niet waar wat u zegt! terwijl er toen al op nu.nl stond dat er wat aan de hand was op schiphol.

er is in alle telefoongesprekken geen enkele sprake van grof of fors taalgebruik geweest, dat maakt het juist zo absurd. zou je bv ze verrot schelden voor weet ik wat, dan kan ik me voorstellen dat ze de verbinding verbreken. vriend heeft een wat zware stem, heeft zich voorgesteld, en gezegd dat hij wilde weten wanneer de taxi kwam. dit was dus al 2 uur na onze landingstijd. taxi was al 5 kwartier te laat...

het is toch te gek voor woorden dat ze op schriftelijke klachten niet reageren, ook niet via het meldpunt taxiklacht en dat je dus nergens terecht kan voor verhaal...