Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 26-11-2015 23:28:40
Elektronica & TV

Om de haverklap de melding :kan niet inloggen

Nu u toch mensen die proberen te helpen de les wilt lezen....
heeft u al gedaan wat ik in mijn reactie van 13.07 uur gezet heb? of vraagt u alleen om tips en hulp om er niets mee te doen?
ik heb al enkele jaren een siii en nooit dit probleem gehad.
ga anders terug naar de verkoper en vraag daar hulp, of bij samsung via de web chat of via mail.
waren de problemen met inloggen via de pc in september opgelost en zo ja, hoe? u reageerde daar niet op vragen over o.a. u dat inloggen via wifi probeerde (als ik me dat correct herinner).