Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
milenkovic - 01-12-2015 21:47:13
Computers & Telefonie

Te hoge tele2 factuur voor data verbruik zonder bundel

[quote=mahadma schreef op dinsdag 1 dec 2015, 21:36]waar stopt nu mijn verantwoordelijkheid en waar begint de zorgplicht van een provider???

u heeft geen data abonnement afgesloten, maar als u een telefoon hebt, die wèl op internet kan en dus data kan gebruiken is het uw verantwoording dat deze opties uitgeschakeld worden. u zult bij geen data abonnement dus voor de hoofdprijs gaan, dat is niet anders en staat in de voorwaarden.

de zorgplicht van de provider was tot zover correct, u heeft twee sms jes gehad en gelezen. persoonlijk heb ik een klein data abonnement, omdat ik praktisch altijd op wifi zit. ik zou nooit bij een provider willen zijn die mij wel of niet toestaat of ik wel of niet op internet wil.

de fout ontstaat meestal doordat "men" een mooie smartphone wil hebben. maar als je alleen maar belt, gebeld wordt, sms't, dat kan je beter een gebruikte "oude" nemen, de smartphones vragen eenvoudig om data als je dat niet uitschakelt. ook u leest mijn vraag niet. u doet aannames
mijn dochter heeft geen fancy telefoon dat maakt u er van. lees aub wat mijn vraag is en antwoord daarop en geen provederactige suggesties op het forum werpen