Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
milenkovic - 01-12-2015 22:19:02
Computers & Telefonie

Te hoge tele2 factuur voor data verbruik zonder bundel

Beste aurora en tijger
ik stel een vraag .
en ja met een lange tekst erbij want ik ben boos en teleurgesteld over de gang van zaken. ik zoek inderdaad steun en raad, inderdaad bij kassa want daar komen ze op voor de consument. althans dat dacht ik. de link naar uitleg van het uitzetten van mobiel internet kende ik al en ik weet ook echt hoe je dat uitzet.

ja ik wil discussie want de "beantwoorders van dit "panel"behandelen iedereen die denkt dat er iets niet klopt met het aboonement dat afgesloten is als een halve gare.
ik trek daarom jullie antwoord in twijfel inderdaad. want alle commentaar en discussies in andere topics start bij jullie.

maar goed ik merk dat ik hier niet verder kan. ik zal mijn problem elders voorleggen. wellicht dat iemand wel genegen is een normal antwoord te geven en mij uit te leggen hoe het zit zonder die belerende vinger. want met stroop vang u meer. oh wacht dat kan niet, die moet ik nog kopen van u meneer/mevrouw tijger. ik zou dat wel willen maar ik moet sparen voor een onterechte factuur in mijn optiek.

fijne avond

kassa bedankt
u mag dit topic afsluiten verder.