Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kl
klaproos21 - 02-12-2015 14:11:29
Geldzaken & Recht

Teveel betaald

geachte,

de enige verklaring van het pin probleem kan alleen veroorzaakt zijn door de klant ervoor is allemaal aan het kassa journaal af te lezen mits je niet te lang wacht. de twee producten van de klant waar het om gaat staan als laatste bij de klant ervoor op de bon ( kassa journaal ) andere zaken zijn niet mogelijk.
er zijn inderdaad klanten die weten zogenaamd te pinnen. betalen dus niet voor de goederen en kassa medewerkster komt er pas bij de volgende klant achter of niet maar wel de klant als zij haar afschrift ziet.