Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 03-12-2015 20:15:59
Computers & Telefonie

Nieuwe kassa site van vandaag

wat een afgang deze vernieuwing.


je klikt je suf om ergens te belanden. geen overzicht meer van de vragen en de tekst van die vragen in één oogopslag. dus snel even kijken is er niet meer bij.


ook niet meer direct overzichtelijk de reacties op die vragen eronder vermeld.


reageren op gegeven antwoorden en dan nog maar weer eens moeten klikken vind ik ook nergens op slaan.


antwoordvak boven de antwoorden dus scrollen maar om te kunnen zien of je mogelijk het antwoord van iemand herhaalt.


wonderlijk dat er nu kennelijk een + gegeven wordt of kan worden gegeven. lijkt op een verkapte terugkeer van de groene en rode duimen.


notificaties aanzetten deed ik nog maar heel zelden tot niet wegens vollopen van mijn mailbox. nu het niet meer mogelijk is om dat alleen voor 1 vraag aan te vinken maar dat het voor hele rubrieken geldt zal ik dat ook niet meer doen.


ik kan ook niet meer even snel "mijn antwoorden" vinden. dat vond ik wel handig gezien ik niet de notificaties aanvink(te).


de gebruikte kleuren maken het lezen van teksten lastiger vind ik.


links onderaan stonden overzichtelijk een aantal rubrieken vermeld. die lijken verdwenen. kijk ik niet goed of is echt de optie "zoeken" die voorheen bovenaan stond verdwenen?


veel loze ruimte die de pagina's vol maken.