Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aurora1
aurora1 - 03-12-2015 21:22:46
Computers & Telefonie

Nieuwe kassa site van vandaag

inmiddels meen ik ook ontdekt te hebben dat als ik via mijn profiel bij mijn gegeven anwoorden kijk dat niets meer chronologisch op datum staat. om precies te zijn, er staan zelfs geen data meer vermeld en (stokoud) en nieuw lopen doorelkaar. geen touw meer aan vast te knopen. dus even snel kijken of een vraagsteller een vervolgvraag heeft op een door mij gegeven antwoord is er niet meer bij.


reageren op reacties van anderen via een apart vakje vind ik complete onzin. het gaat hier om het beantwoorden van gestelde vragen/voorgelegde problemen, voor zover ik van deze rubriek heb begrepen. ik denk dan ook dat ik niet in dat aparte vakje zal reageren, tenzij per vergissing.


de rubriek "populaire vragen" staat ook opeens onder gestelde vragen en daarbij zitten stokoude vragen. wat moeten we daarmee? het is n.m.m. ook verspilling van ruimte onder recentelijk gestelde vragen.