Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stanveliscek - 08-12-2015 10:13:06
Elektronica & TV

Bent u ook nog zo verheugd op kpn?

vanaf de aanvraag voor de verhuizing , 30 juni 2015, voor nodige installatie voor media en data, verhuizing 21 juli 2015,  is alles verkeerd gedaan tot nu toe nog steeds. je wordt bij de aanvraag te woord gestaan door een callservice mevrouw en die weet je 23 min aan de lijn te houden om je een verkeerd abonnenment te verkopen. deze ellende duurt tot nu toe voort. teveel om even uit te leggen. zelden vriendelijke medewerkers en niet deskundig en slecht luisteren, en uiteraard doet de klant het altijd fout. er was een tijd dat als je dan eindelijk na 123 min. bellen de zaak was opgelost kreek je voor alle ellende een ticket waarop alle telefoonkosten werden vergoed en nog 'n halve maand gratis abonnement.


waardeloos bedrijf wat betreft service.