Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 09-12-2015 10:09:26
Elektronica & TV

Waarom kan ziggo de datum van een automatische incasso niet aanpassen?

het is nu eenmaal zo dat sommige mensen erg krap zitten aan het eind van de maand vlak voor het storten van het salaris. bij mij haalt ziggo het er op de helft van de maand af, dus het is inderdaad zo dat er schijven zijn, aangezien carola.83 de rekening aan het einde van de maand krijgt.


alle goede raad hier ten spijt, ga ik er maar vanuit dat het u gewoonweg niet lukt 2 dagen voor uw salarisstorting. het stikt van dat soort mensen en daar kunnen we hier allemaal belerende taal op los laten, helpt geen zier. u kort liever wat meer op de variabele lasten als u krap zit en dat kan ik begrijpen.


 


omdat u het niet voor elkaar schijnt te krijgen om deze datum 2 dagen te verzetten bij ziggo, kunt u ook overwegen om uw abo op te zeggen.  gewoon bellen. meestal komt er dan toch een oplossiing. al diverse keren op het ziggo forum gezien, nood breekt wet, ook bij ziggo.