Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

thom schraa
thom schraa - 09-12-2015 10:54:57
Computers & Telefonie

Laptop nog steeds defect na reparatie

ik heb contact gehad met met intel usa en die geven toe dat er een fout is met de processoren en de status van het probleem staat op no-fix. vervolgens heb ik contact gehad met hoofd technische dienst microsoft nederland en die heeft mijn laptop overgenomen kwam met de conclussie dat het alleen maar een hardware fout kan zijn want alle software was goed. die persoon heeft mij vervolgens een intern bericht gegeven waarin msi toegeeft dat er een fout is met de i7-5700hq en nog geen oplossing heeft. microsoft heeft mij verteld dat ik de laptop moet retourneren. maar gezien alternate weigert me geld terug te geven hoop ik op steun van msi.