Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 10-12-2015 13:50:08
Computers & Telefonie

Tele2

ik kan uw bah heel goed begrijpen. het is altijd gedonder met tele2 omdat ze alles telefonisch afhandelen.  ik heb ook gedonder met ze gehad toen ik bij ze wegging (hiephoi!).


 


u hoeft niet naar de geschillencommissie, u zit aan de goede kant van het geheel. stuur wel even een mail naar bos met daarbij de opzegbevestging van tele2. en zeg dat u een eventuele rechtsgang met vertrouwen tegemoet ziet.


 


er valt best wel wat aan te merken op ziggo, maar het is een veel beter bedrijf dan tele2.


 


en klacht indienen bij de acm is helemaal geen gek idee, doe het via consuwijzer.