Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkiepenkie2 - 12-12-2015 16:07:34
Auto & Vervoer

Nissan disconnected

wat 1953 schrijft is jammer genoeg allemaal juist! ware het niet dat een consument die gedurende het jaar 2015 een nieuwe nissan koopt, redelijkerwijs mag aannemen dat een meegeleverde sd kaart van de navigatie eveneens van datzelfde bouwjaar is.


 


dat is ook de mening van de juridische afdeling van de consumentenbond. zij adviseren zelfs om met dit probleem naar de geschillencommissie of de kantonrechter te gaan.


 


je hoeft dus niet specifiek naar een actuele sd navigatiekaart te vragen. en een dealer die verzwijgt dat de sd kaart uit 2013 is, is ook niet eerlijk.


in deze geldt, "wie zwijgt, die liegt" want het sd schandaal is bij iedere dealer bekend.


 


de meest recente informatie van nissan is, dat zij nog niets kunnen zeggen over een op handen zijnde update, ook niet in het eerste kwartaal van 2016!!


 


dat betekent concreet dat een ieder die zijn auto in 2016 laat afleveren, een drie jaar oude navigatie sd kaart meegeleverd krijgt.


 


dat een merk/bedrijf als nissan / renault zich dat kan permitteren, zegt dat genoeg over de arrogantie van dat bedrijf en moet je je als consument maar afvragen in hoeverre zij te vertrouwen zijn als het in de eerste drie jaar op serieuze garantie aanspraken aankomt.


dan geven zij waarschijnlijk ook niet thuis en hullen zij zich in stilzwijgen. dus potentiële nissan koper, bezint eer gij begint!