Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 15-12-2015 12:16:17
Winkels & Webshops

Conrad bv

zet uw klacht op klachtenkompas.nl


 


klik http://www.klachtenkompas.nl/conradnl" target="_blank">hier


 


vertel als eerste dat u via ideal hebt betaald en dat conrad toch om betaling verzoekt, dat is een fout.


 


verder neem ik aan dat u uw verzendbewijs nog heeft, bovenaan staat een barcode, die kunt u klik https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken" target="_blank">hier invullen met nog wat andere gegevens en dan ziet u de status van uw pakket.


 


heeft u wel bij conrad gemeld dat u het product heeft wilt retourneren via een online formulier?


klik https://conradzr.12return.eu/" target="_blank">hier


 


als u dat nog niet gedaan heeft snel doen. het kan wel even duren eer zo'n retourzending is verwerkt.


 


mocht u er niet uitkomen met conrad, dan kunt u een klacht indienen via thuiswinkel.org


 


klik https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen" target="_blank">hier


 


bedenk wel dat het nu een heel drukke tijd is voor webwinkels en dat het allemaal wat langzamer gaat dan normaal.