Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 20-12-2015 14:04:55
Computers & Telefonie

Vraag verwijderen/ afsluiten.

De redactie is oervervelend bezig de laatste tijd! binnen de kortste keren (ook jouw vraag wordt zo op slot gegooid, let maar op) gooien ze een topic op slot als het vragen en/of kritiek over deze site betreft. je krijgt dan de dooddoener: voor vragen kun je mailen naar blabla@.nl 
en stuur je dan een mailtje hoor je of niks of je krijgt te horen dat ze het erg druk hebben en niet op alle mails kunnen reageren!

je krijgt als (vaste) gebruiker niet eens de kans om hier ervaringen uit te wisselen, elkaar tips te geven of al dan niet opbouwende kritiek te geven. zelf ervaar ik het als regelrechte censuur!

kijk wat er binnen 10 minuten met mijn topic gebeurde:


carola.83 - 08 dec 2015 om 16:28


vraag @vaste forumleden over deze site, met name dan de v&a rubriek. 


hallo mede-volhouders;-)


we zijn nu enkele dagen verder na lancering van deze vernielde (oeps sorry, moet natuurlijk vernieuwde zijn) site en vraag me af of er nu al enige verbeteringen zijn door gevoerd. zelf heb ik nog niets kunnen ontdekken, maar misschien zijn er mensen die wel ergens verbeteringen zijn tegen gekomen? dan hoor ik het graag.


en ik weet dat veel mensen (o.a. ook ik) hun klachten/suggesties naar het bekende e-mailadres hebben gestuurd. ik heb nooit enige reactie ontvangen (zelfs geen ontvangstbevestiging). zijn er mensen die wel een reactie van de redactie hebben ontvangen?


door redacteur - 08 dec 2015 om 16:39


we zijn druk doende om problemen op te lossen. hoog op de agenda staat de leesbaarheid verhogen. uiteraard neemt dit tijd in beslag. de komende weken moeten e.e.a. zeker merkbaar en zichtbaar zijn.


vraag & beantwoord willen we voorbehouden aan consumentenkwesties. daarom het verzoek om vragen, zoals deze, over de problemen en de voortgang via de mail aan ons stellen en niet in een nieuw topic te vervatten. dank alvast!


de redactie