Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

reflecs
reflecs - 27-12-2015 16:54:56
Computers & Telefonie

Klacht: vier weken geen internet door hollandsnieuwe sim wissel actie

Het is (nu?) mogelijk om de simkaart thuisgestuurd te krijgen :https://www.hollandsnieuwe.nl/vernieuwing" target="_blank">https://www.hollandsnieuwe.nl/vernieuwing
daar staat ook wijzig, nadat je de simkaart verwisseld hebt, de instellingen voor internetgebruik.
apn moet worden: live.vodafone.com, username: vodafone, password: vodafone. bij  https://www.hollandsnieuwe.nl/toestel-instellingen#%2f" target="_blank">https://www.hollandsnieuwe.nl/toestel-instellingen#%2f staat er nog dat er bij gebruikersnaam en wachtwoord niets hoeft te worden ingevuld. ik hoop dat u de klantenservice niet nodig heeft...
als het overigens de bedoeling was contact met de redactie op te nemen; de link daarvoor staat onderaan de pagina.