Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Gert B - 28-12-2015 13:31:29
Computers & Telefonie

Klacht: vier weken geen internet door hollandsnieuwe sim wissel actie

Bedankt voor de reacties. goed omgemerkt die typo in mijn bericht. maar ik en de winkel hebben wel degelijk live ingetikt( grappig dat vodafone zo'n uitzonderlijk engels woord met twee uitspraken voor het zelfde woord en ook nog een variant met dezelfde uitspraak maar amders geschreven in hun apn instellingen hebben staan, leuk voor de helpdesk).
inderdaad de berichtgeving was oorspronkelijk opsturen of winkel, toen 2 maanden radio stilte en mijn schoonvader heeft wellicht voor de winkel gekozen of had geen keuze.  
nee, hier moet wel degelijk de helpdesk aan te pas komen, er is iets intern mis met zijn kaart / sim of registratie.