Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ri
rietje328 - 29-12-2015 11:53:09
Computers & Telefonie

Klacht: vier weken geen internet door hollandsnieuwe sim wissel actie

Toen ik naar de belcompany ging voor mijn sim kaart wissel, werd mij verteld dat ik mijn oude sim kaart in mijn telefoon moest laten zitten tot ik een paar dagen later zou merken dat hij niet meer werkte. op dat moment moest ik zelf het oude kaartje wisselen voor het nieuwe. het enige wat ze in de winkel dus gedaan hebben, is mijn telefoonnummer koppelen aan het nieuwe kaartje. mijn abonnement is in de dagen daarna op afstand overgezet.

het is niet zo gek dat je 3g niet direct werkend krijgt als het nieuwe kaartje nog niet geactiveerd is/je abonnement nog niet is overgezet. dat had de medewerker van belcompany in sittard ook moeten weten...