Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kn
kniefke - 02-01-2016 18:36:56
Computers & Telefonie

Na annuleren bestelling toch verzendkosten betalen

Nou ik heb deze mail als reactie hierop gekopieerd en krijg daar gelijk respons op
                                                                                                                                                                                                                                        

on 2 jan. 2016, at 17:49, wrote:






 
 
geachte heer, mevrouw,

u geeft aan dat u de koeler speciaal heeft besteld en dat in uw algemene voorwaarden staat dat het herroepingsrecht dan niet geld. en u dreigt met incassokosten ad 90 tot 110 euro.

ik wijs u er op dat ik, als consument, op [datum] met u een koopovereenkomst op afstand hebt gesloten. en dat ik deze heb herroepen binnen de daarvoor geldende termijn. daarom heb ik geen betalingsverplichting meer. als ik toch had betaald dan had u op grond van art. 6:230r bw het volledige bedrag, inclusief de leveringskosen, moeten terugbetalen.

ik verzoek u, en voorzover nodig sommeer ik u, hierbij om deze buitengewoon ongewenste communicatie te staken. indien u hieraan geen gehoor geeft dan zal ik niet meer inhoudelijk reageren. de kosten die u maakt zijn voor eigen rekening.

met vriendelijke groet,



 

 







prima zoals u wilt. maandag zet ik een incasso procedure in gangvoor het volledige bedrag en laat ik deze even langs gaan bij u om alles te regelen, u hoort van ons

met vriendelijke groet,
kind regards,
 
q24u team
robert