Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Bonnetje verloren voor kapotte monitor
Het gaat er in feite om of u aannemelijk kunt maken of u het product op een bepaald moment bij deze verkoper heeft gekocht. het zal ook verschillen per verkoper. soms staan de verkopen ergens opgeslagen bij een verkoper in de computer. bij ah bijv. kunnen ze ver terugkijken wat er op een bepaalde tijd is verkocht. ik meen dat dat bij blokker ook het geval is
van consuwijzer
ik heb de bon niet meer. wat nu?
wilt u teruggaan naar de winkel omdat het gekochte product ondeugdelijk is? en hebt u de bon niet meer? dan kunt u misschien op andere manieren bewijzen dat u dit product gekocht hebt bij deze winkel. misschien hebt u gepind, of via internet betaald. dan kunt u uw bankafschrift als bewijs gebruiken, wanneer daaruit blijkt wat u hebt gekocht, en op welke datum u de aankoop hebt gedaan.
de winkel wil me alleen verder helpen als ik het bonnetje nog heb, mag dat?
nee, dit mag niet als uw product ondeugdelijk is. wel mag de winkelier van u verlangen dat u kunt bewijzen dat u de aankoop bij hem op een bepaalde datum hebt gedaan.
klik https://www.consuwijzer.nl/elektronica/overeenkomsten/winkel-wil-alleen-helpen-als-ik-bonnetje-heb" target="_blank">hier en https://www.consuwijzer.nl/elektronica/overeenkomsten/aankoopbewijs" target="_blank">hier voor de gehele informatie
(sorry voor de soms wat grote letters, de redactie zal dat ongetwijfeld op verzoek corrigeren)