Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
inekepim - 07-01-2016 23:40:28
Elektronica & TV

Fiber

Ook wij hebben een contract afgesloten bij fiber. één groot drama. we hebben best veel vragen gesteld aan de "verkoper" en alles kon en niets was een probleem. we zijn bewust voorgelogen. we wilden het contract opzeggen, maar dat kon natuurlijk niet. de apparatuur werkte niet. we konden niet gebeld worden op de huistelefoon, het beeld op de t.v. was waardeloos, je moet bij elke tv een kastje hebben waar je €5,00 in de maand moet betalen, dat was ons ook niet verteld. we moesten wel natuurlijk de rekeningen betalen, maar die heb ik op een gegeven moment geblokkeerd. de gevolgen waren natuurlijk dat we werden afgesloten. in totaal 3 maanden ellende gehad met véél kosten,omdat we gelukkig nog bij ziggo waren, maar dáár natuurlijk ook voor moesten betalen. het erge is dat op de klantenservice de mensen allemaal langs elkaar heen werkten en je van alles beloofd werd, waar natuurlijk niets van terecht kwam. eerlijk is eerlijk, het werkt nu allemaal goed, maar na vele slapeloze nachten en extra kosten.

p.s.   je hoeft echt niet dom te zijn om in zulke mooie praatjes te trappen, tegen iemand die glashard liegt begin je niets, en de leugens die hij verteld staan niet op papier en je kunt dus niets bewijzen en je hebt je handtekening gezet, dáár kun je het mee doen.