Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Beltegoed
Of u thuis of direct achter de fout komt maakt wel verschil. die bon kunnen ze nog steeds niet annuleren, dat is dan hun probleem, maar u kunt het wel direct aangeven en indien nodig de manager erbij laten komen.
de provider herhalen is prima, maar het is geen fout als dat niet gebeurt.
u kunt het ook bij het hoofdkantoor melden/vragen:
http://hallo.jumbo.com/klantenservice/stel-een-vraag/winkel/" target="_blank">http://hallo.jumbo.com/klantenservice/stel-een-vraag/winkel/