Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ha
Hans5905 - 13-01-2016 15:52:34
Computers & Telefonie

Overstappen van kpn naar telfort verstandig?

Ik heb tot 6 januari jl. geen problemen gehad met telfort. ik heb een alles-in-1 abonnement (internet, televisie, telefoon).
op die dag is er door telfort een omzetting van mijn glasvezel verbinding uitgevoerd waarbij een monteur ervoor gezorgd heeft dat internet en televisie binnen enkele uren in de lucht kwamen maar ....... ik heb nu al een week geen beschikking meer over mijn vaste telefoon: ik kan niet bellen of gebeld worden.
ik heb iedere dag de servicedesk gebeld en krijg daar te horen dat het probleem bij een andere partij is gemeld (via het systeem) en het een kwestie van afwachten is. oftewel: problemen met vaste telefonie (via glasvezel) worden niet adequaat opgepakt.
niemand binnen telfort voelt zich verantwoordelijk voor dit probleem: ik moet het doen met de melding in "het systeem".

een steeds meer ontevreden telfort-klant.