Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 18-01-2016 06:54:50
Computers & Telefonie

Wie heeft ervaring met de service van kijkshop en hun mobiel kazam

van de week, een kazam gekocht.
na 15  dagen terug naar de winkel ????
heb je met een pincet aan die sim zitten zeuren om deze eruit te friemelen ? 
kijkshop heeft geen reparatie post
kijkshop stuurt naar de fabriek
kijkshop is niet bepaald  deskundig, dan moet je naar de ;echte telefoonwinkel.
kazam geeft 3  jaar garantie 
heb je de sim wel goed  geplaatst , naar het afgekniptte  hoekje gekeken,pincet gebruikt ?
was de simkaart té dik?zat je de verkeerde  erin te priegelen ?
kazam zit  ook op facebook, probeer daar eens te vissen met prive  https://www.facebook.com/kazamnl/" target="_blank">klik hier voor kazam fb     berichten dus niet gelijk openbaar gillen