Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 23-01-2016 09:32:29
Winkels & Webshops

Bestelling via website en bedrijf blijkt failliet

Jongens/meiden wat klopt  er niet bij de antwoorden?  @# diumenge geeft het beste antwoord betreft informatie, had 1 plusje ? @tenormin zelfde antwoord als carola 0 plusjes  carola 10 plusjes ????? .ik gun iedereen z n plusjes hoor, vindt het zelf  ook wel leuk eens gewaardeerd te worden, maar dit  slaat nergens op, niet om carola tekort te doen want ze helpt  altijd, gaat mij even om de verhouding hier op deze vraag ..ook was de vraag van enormin eerder gesteld  als die van carola, @  carola niet persoonljk opvatten hoor, heb respect voor je , maar wilde enkel even de rare verhouding  aangeven wbt + jes, aangezien de vraag maar half  gesteld  is , wat ook zeer irritant is .
wat ik persoonlijk raar vindt is dat je ken bestellen bij een bedrijf wat in feite niet meer bestaat, enkelt  als boekhouding  voor de curator waarom wordt de rekening  van degene die failliet is niet meteen geblokkeerd ? door de curator? rechtbank/ bank/ 
wbt ts, die moet eerst maar eens googlen aleer iets  waar dan ook te bestellen. en vragen duidelijker neerzetten, nu is het toch voor de helft gissen. en theojanssen ken géén klant  zijn van een bedrijf  wat niet bestaat . ik zou zeggen eigen schuld  dikke bult, wegcentjes,