Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Bestelling via website en bedrijf blijkt failliet
Jongens/meiden wat klopt er niet bij de antwoorden? @# diumenge geeft het beste antwoord betreft informatie, had 1 plusje ? @tenormin zelfde antwoord als carola 0 plusjes carola 10 plusjes ????? .ik gun iedereen z n plusjes hoor, vindt het zelf ook wel leuk eens gewaardeerd te worden, maar dit slaat nergens op, niet om carola tekort te doen want ze helpt altijd, gaat mij even om de verhouding hier op deze vraag ..ook was de vraag van enormin eerder gesteld als die van carola, @ carola niet persoonljk opvatten hoor, heb respect voor je , maar wilde enkel even de rare verhouding aangeven wbt + jes, aangezien de vraag maar half gesteld is , wat ook zeer irritant is .
wat ik persoonlijk raar vindt is dat je ken bestellen bij een bedrijf wat in feite niet meer bestaat, enkelt als boekhouding voor de curator waarom wordt de rekening van degene die failliet is niet meteen geblokkeerd ? door de curator? rechtbank/ bank/
wbt ts, die moet eerst maar eens googlen aleer iets waar dan ook te bestellen. en vragen duidelijker neerzetten, nu is het toch voor de helft gissen. en theojanssen ken géén klant zijn van een bedrijf wat niet bestaat . ik zou zeggen eigen schuld dikke bult, wegcentjes,