Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dutch1
dutch1 - 25-01-2016 16:57:23
Computers & Telefonie

Wie heeft ervaring met de service van kijkshop en hun mobiel kazam

Beste reageerders,

dank voor de op- en aanmerkingen en de adviezen.

ik zal e.e.a. eens doorlezen. voornaamste voor mij is hoe het recht op garantie wordt uitgelegd, ook gezien vanuit juridisch oogpunt.
vraag blijft echter wel dat de wet zegt dat produkten binnen 7 dagen kunnen worden geretourneerd, ook als ze niet werken. en dan wordt het een ja-nee spel.
als je een beetje moeilijk de simkaart met het hoekje op de juiste manier wilt plaatsen en je denkt het gaat wat moeilijk, maar het zal wel de nieuwigheid zijn, dan ben je dus het haastje.
wat betreft de 3 jaar garantie is het wederom de vraag wat stelt de garantie in werkelijkheid voor. het kapotte gedeelte is naar de fabriek terug gestuurd. 
nogmaals dank voor de adviezen.


dutch