Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rf
rfrijhoff - 25-01-2016 17:33:06
Winkels & Webshops

Mag bol.com een deel van de bestelling weigeren ondanks bewijzen?

Indien bol.com een fout in hun  advertentie heeft gezet, mogen ze dit uiteraard corrigeren. echter bestellingen gedaan voor de aanpassing dienen ook als zodanig geleverd te worden, tenzij overduidelijk sprake is van een fout. voorbeeld 1: een t.v. die te koop staat voor €10 is overduidelijk niet goed geprijsd. hier kan de winkel de levering dan ook aanpassen/weigeren. of het koopcontract door de bestellende dan ook ontbonden kan worden weet ik niet zeker. voorbeeld 2: 4 schaaltjes voor €20 of 1 schaaltje voor €20 is veel minder duidelijk, aangezien hier o.a. kwaliteit een factor speelt. beiden zijn mogelijk en in dat geval is de winkel verplicht u die te leveren tegen die prijs. voorzover ik weet is dit tot op heden nog van toepassing en niet veranderd.