Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eclipse
eclipse - 26-01-2016 13:21:02
Elektronica & TV

Wij hebben donkere vlekken in beeld van onze samsung tv zijn er meer klachten

Na 11 maanden zijn er opeens zwarte vlekken in het beeld te zien. dit is zeer hinderlijk met tv-kijken.
heb contact gehad via chat en heb het contactformulier ingevuld en verstuurd, inclusief foto's. 
de productspecialist van samsung heeft de klacht en foto's beoordeeld en deze valt binnen specificaties. het is niet mogelijk om monteur te sturen. dit heb ik via chat te horen gekregen.
ik zou het nogmaals kunnen proberen om nieuwe foto's te sturen kreeg ik te horen via chat. tot mijn verbazing lukte dit niet meer via contactformulier, krijg melding "interne serverfout".
ik zit met een tv die nu net een jaar oud is, waar ik niet ontspannen naar kan kijken.
voor mijn gezin vallen deze vlekken niet binnen de specificatie!!
zelf kan ik er niets aan doen, het zijn vlekken die in het scherm zitten. poetsen helpt niet. 



product details
 modelcode ue32h6200, serienummer b7183hgfbo1262z

gewenste oplossing
 dat er een monteur langskomt en dit verhelpt.


post deze klacht door op sociale media:


fabrieks garantie  2  jaar standaard. uitgave  2014   dus u heeft no ca  16 maanden tegoed. .. ga naar de winkel waar u hem heeft gekocht , deze moet u helpen. scrol door naar de upgrade  , op usb zetten in de tv duwen  zie verder de handleiding, overigens is deze nu al uit  de handel, http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/led-tv/ue32h6200awxxn" target="_blank">klik hier <---