Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

adriaan2
adriaan2 - 08-02-2016 13:13:57
Geldzaken & Recht

Ziggo haalt verschillende bedragen af

Hadden wij ook in 2008. sindsien de automatische betaling gestorneerd en betaal nu gewoon per kwartaal waarvoor ze een girokaart sturen. kost wel 2,50 extra maar heb alles nu zerlf in de hand. heb alleen maar tv want telefoon durf ik niet aan met hen omdat ze in mijn ogen financieel onbetrouwbaar / slordig zijn gebleken. verzoeken voor correctie worden niet be-antwoord, opgezonden decoders etc. hebben ze zg nooit ontvangen totdat het tegendeel door jezelf is bewezen. callcenter zijn uitzendkrachten van derden die maar wat kletsen. had ooit ens een dochter van een kapitein/reder aan de bel die het als bijbaante had en alles moest oplezen van een scherm.