Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

id
ida oomen - 15-02-2016 13:25:05
Computers & Telefonie

Telfort stuurt hoge rekening

Telefoon zit in de auto aan de oplader!
het is inderdaad niet uitgesloten dat er door per ongeluk de telefoon te activeren je langdurig belt, maar om nu 4000 minuten naar 1 telefoon nummer te bellen, en tussen door in die periode nog een inkomend gesprek te hebben gehad op de mobiele telefoon.
ziggo kan ook niet verder helpen , zijn niet in staat om te kijken welke inkomende gesprekken er hebben plaats gevonden op thuisadres.
zit er maar mooi mee, bezwaar/ klacht ingediend.
nou ja zal ook wel weer een staartje hebben, in elk geval gemeld dat het factuur bedrag niet op de rekening staat.