Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sy
sylvia_71 - 16-02-2016 11:44:40
Elektronica & TV

Ziggo

Hoezo lukt dit niet via de klachtenafdeling? deze afdeling heb je helemaal niet nodig. als jij door een monteur geholpen wil worden dan kan dat gewoon. gewoon contact opnemen met ziggo,  

https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/extra-monteursbezoek/

lees deze link en let op de voorwaarden. want een monteursbezoek zal niet altijd zonder kosten kunnen zijn. dus bereid je maar voor dat het niet in eerste instantie 'gratis' kan of moet zijn. dit heeft uiteraard te maken wat het probleem is wat je ervaart.