Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gs
gscager - 17-02-2016 13:38:50
Elektronica & TV

Ziggo

Ik heb een tijdje terug ook steeds van deze problemen gehad ,ik had nog een oude humax monteur gaf een nieuwe ,maar probleem bleef ook na twee nieuwe kabels ,kwan storings monteur langs en heeft het gevonden ,lag aan het blok waar de kabels mee in de muur aansluiting woden aangesloten .
nu is beeld perfect.
dus gewoon doorzeuren bij de ziggo ,als het probleem door ziggo komt is monteur gratis
succes