Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
majoha - 17-02-2016 17:10:08
Elektronica & TV

Ziggo

hallo l,
ik weet niet wat de klachten zijn. maar wat ik een paar jaar terug bij
upc gedaan hebt, kunt u wellicht proberen.
bel opnieuw en zeg dat je bereid bent te betalen als de monteur die
zij sturen ook vindt dat de klacht niet onder de verantwoordelijkheid van
ziggo valt. zo niet dan betaal jij (dacht dat het niet zo veel koste)
als de monteur de klacht gegrond vindt, kun je hem vragen of 
die dat even wil regelen met zijn baas (ik ga ervan uit dat ziggo geen eigen
monteurs heeft) en die baas belt dan met de contactpersoon van ziggo.
bij mij werkte dat goed.
succes en sterkte gewenst.