Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sproetje68
sproetje68 - 17-02-2016 20:07:10
Elektronica & TV

Ziggo

Vooral blijven bellen met ziggo.  op de klantenservice  (zij vinden het service) doen ze maar wat. ik heb al een bak ellende met ziggo gehad en kon nooit een monteur op de avond krijgen. dan komt er eindelijk 1 en die snapt dan niet dat ze het s avonds niet drukker hebben. monteurs zijn hier tig keer geweest, het lag natuurlijk overal aan maar vooral niet aan ziggo. eindelijk werd er naar mij geluisterd en werden na alles binnen al vervangen te hebben de kabels buiten maar eens doorgemeten. en ja hoor, kink in de kabel. buiten kabels vervangen en hoppa alles werkt. daarna ziggo weer gebeld, vragen of ze je door kunnen verbinden met de administratie. daar regel je dan even dat ze je belkosten ook nog gaan vergoeden. succes.