Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 18-02-2016 14:31:55
Computers & Telefonie

Fake nr

"ik blijk meer dat 25x gebeld te hebben naar:09067290053. dit is niet waar en kost mij 1.40 per minuut."



"wat vervelend te lezen dat je kosten maakte aan een betaalde dienst. ik raad je aan dit bij ons te melden via https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/" target="_blank">dit formulier. dan kunnen we nakijken wat er precies gebeurde."

dag stephan, ik weet langzamerhand dat vodafone zo'n beetje alles 'vervelend' vind indien de klant een probleem heeft. maar gaan wij nu ook van u hier lezen wat er feitelijk aan gedaan is, of blijft het weer bij zo'n dergelijke 'wat vervelend te lezen' opmerking....?!?

buiten dat verwijst u naar een stopzetting van betaalde diensten, maar iedereen, en in dit geval het meest nog ts, wil graag een oplossing voor die (onterecht) gemaakte kosten. wat gaat vodafone daaraan doen voor ts, en in het algemeen voor alle slachtoffers?