Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Via bol.com telefoon gekocht, blijkt demo toestel te zijn
Nu heb ik een reactie gekregen op mijn vraag of ze eerst een telefoon op willen sturen, ik de gegevens overzet en ik deze telefoon terug stuur:
je heb een mail van ons ontvangen dat er kans is dat je een demo toestel hebt ontvangen.
die moet je retourneren naar het adres wat op de e-mail staat.
ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.
hier heb ik dus helemaal niks aan! ik retourneer helemaal niks, anders loop ik een paar dagen salaris mis omdat ik niet kan werken. het is toch niet zo gek dat ik dit vraag (zeiden ze zelf ook in een vorige mail). ik hoop toch op een onkostenvergoeding anders bestel ik ergens anders een nieuwe en mogen ze deze houden.