Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lu
Lucieke - 27-02-2016 16:11:01
Winkels & Webshops

Via bol.com telefoon gekocht, blijkt demo toestel te zijn

Bol.com is goed als er geen problemen zijn. van zodra er iets afwijkt van de normale gang van zaken veranderen ze altijd, ik herhaal: altijd, in een arogante partij die nooit zal luisteren naar hun eigen klanten. ikzelf heb het al meegemaakt, een collega van me en de buurman ook. en dat zijn dan alleen personen die ik ken. bij mij waren ze ook totaal niet van plan van hun mening af te wijken terwijl ze wel zelf een grove fout hadden gemaakt. ze luisteren totaal niet, alsof ze een reeks standaard-antwoorden klaar hebben liggen. ik heb toen gewoon de hele handel terug gestuurd naar hun. kous af! ik heb sindsdien niet meer gekocht bij bol.com. uiteindelijk verkopen ze niks wat een ander niet heeft, hoor.
maar dit veranderd natuurlijk niks aan jouw probleem. probeer het op een akkoordje te gooien hoewel ik er geen vertrouwen in heb dat dit gaat lukken met die firma. misschien lezen ze dit forum wel en doen ze daarom wel iets voor jou. laten we het hopen.
laat in de toekomst bol.com gewoon links liggen als je iets via internet wil kopen, want áls er iets fout gaat ...