Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gerry1969
Gerry1969 - 15-03-2016 00:03:32
Computers & Telefonie

Mediamarkt schermreparatie service > bellend naar huis? eerder huilend!

Jammer dat u bij het uiteindelijk ophalen niet uw toestel gelijk weer heeft ingeleverd en de klachten aan een mm medewerker heeft laten zien. 
nu heeft u even gewacht en is het toestel uit beeld bij mm.  
als het toestel ouder is dan zes maanden moet u gaan aantonen dat de kromming niet door uw toedoen is ontstaan wat bij mm een zware kluif wordt .
valt uw toestelaankoop binnen de zes maanden dan moet mm dit aantonen. 

met de gegevens over de garantie voorlichting en doorlooptijd kunt u niet zoveel.  u had ook kunnen vragen hoe de garantie is en wat  de geschatte reparatietermijn zou zijn. 
diewilik