Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kr
kranky - 15-03-2016 09:13:57
Elektronica & TV

Waarom kan ziggo de datum van een automatische incasso niet aanpassen?

Hebben ze ij mij ook gedaan en ik had hetzelfde probleem
het maakt mij niet zo heel veel uit wat mijn rechten zijn, volgens mij staat mijn naam als rekening houder, dus ik bepaal
oplossing:
blokeer de afschrijving, maar verander je betaalwijze niet bij ziggo
wanneer je geld binnen is stel je een automatsche overschrijving in voor dat bedrag
voila :)