Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Tijger2
Tijger2 - 23-03-2016 23:50:55
Garantie & Verzekeringen

Garantie op zonnebril

Als er problemen ontstaan binnen zes maanden van de aankoop van iets, hebt u recht op volledige garantie, behalve als de leverancier kan bewijzen dat het uw eigen schuld is. 

dus die problemen binnen drie maanden moet de brillenboer verhelpen. als dat niet kan een nieuwe bril leveren en als dat niet kan, uw geld teruggeven.

maar u hebt het over afgelopen zomer. ga ik dan bijvoorbeeld uit van juli, dan moet u toch eind september/oktober al teruggeweest zijn? het is nu maart. hebt u het al die tijd op zijn beloop gelaten?