Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sy
sylvia_71 - 31-03-2016 11:12:54
Computers & Telefonie

Ziggo weigert ons als klant

Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor. daardoor wordt je echter niet van je probleem geholpen. ziggo, en welke aanbieder dan ook, bepaalt of iemand wel of geen klant mag worden van het bedrijf. niet jij! dus heb jij een probleem. jij moet als nieuwe klant gewoon bewijzen dat jij niets te maken hebt met de vorige huurder/bewoner/eigenaar.of je een huis wel of niet gekocht hebt. omdat je een huis gekocht hebt, ben je interessanter????

hoezo zit je dan een maand zonder diensten? dan zeg je je huidige abonnementen toch later op. paar dagen zonder internet, telefoon en televisie is geen wereldramp. tsjone jonge. je bent nog niet de officiele bewoner, dus dat is logisch. je kunt pas diensten aanvragen wanneer het pand op jouw of partners naam staat. en niet eerder. wat is hier niet duidelijk aan? 

ik hoop voor je dat de vorige huurder geen betaalachterstanden heeft bij andere bedrijven waar jij straks abonnementen bij wil afsluiten. denk maar aan gas, water en licht enz enz....dus bereid je maar voor, want het is jouw/jullie probleem!