Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sj
sjoeke - 05-04-2016 14:30:07
Huishouden & Energie

Essent zeker dalen

ik heb mijn afrekening van essent ontvangen en die klopt niet.


ik heb bij essent in dec. 2013 een 5 jaars contract afgesloten met zeker dalen van de stroom prijs en zeker dalen van de gasprijs en over die gasprijs kan ik niets terug vinden op de afrekening. ik heb hierop een klacht ingediend bij essent en die vertelde mij eerst dat ze zeker dalen gas helemaal niet hadden, en toen ik opnieuw daar een klacht over indiende omdat dit wel degelijk op mijn contract en op de afrekening staat kreeg ik doodleuk te horen dat dit onderdeel is van het contract maar dat de gasprijs niet gaat dalen maar voor die 5 jaar vaststaat. ik voel mij nu op z’n zachtst gezegd in het ootje genomen en ik ben het er niet mee eens maar essent zegt niets voor mij te kunnen doen en anders moet ik maar over stappen naar een andere aanbieder maar dat kost mij dus minimaal € 125,00 per contract dus voor gas en stroom samen € 250,00. wat nu? ik vind het op z’n minst misleiding en ik zit er ook nog totaal 5 jaar aan vast ook.


 


 


met vriendelijke groet,


 


arie ooms