Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 13-04-2016 20:36:38
Computers & Telefonie

Alternate en garantie

Hallo dutch1 , 

de verkoper moet het probleem oplossen of de fabrikant inschakelen. soms wordt uw klacht sneller opgelost als u zelf de afspraak maakt met de fabrikant. bijvoorbeeld als de verkoper daarover afspraken heeft gemaakt met de fabrikant. de verkoper kan u dan aanraden om zelf contact op te nemen met de fabrikant. u hoeft dat echter niet te doen. de verkoper blijft verantwoordelijk. kiest u er zelf voor om naar de fabrikant te gaan? dan kunt u dat het beste ook aan de verkoper vertellen 

klik op de rode regels

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie 

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen